Det här var fint och nästa fundering + en uppenbarelse

Den här var fin:

nötter ska han få,
så hon slipper stå på tå.
Bättre är det om ho' står på knäna.
Då får duvan träna..
Sin spänst och sin flex,
det kommer hon gilla, ditt (k)ex.

Nästa fundering: Måste jag lägga upp bilder på mat och hur mycket jag tränar för att det har ska vara en riktig blogg? Jag tycker det verkar lite klyschigt.

Uppenbarelsen: Spännande, ja kom på att ytterligare en sån cool funktion bloggandet har, man kan ju skriva en lång text på en gång istället för att göra ett nytt inlägg för varje hela tiden. Wooow! Fast jag vet inte om jag vill använda den funktionen.

Kommentarer
Postat av: krrkrr

Du vill ha kontonummer med va?

2010-05-17 @ 23:04:48
Postat av: dua

krrkrr, ja givetvis och även om ni har nötter.

2010-05-17 @ 23:05:52
Postat av: Frida

du jobbar så du, okeej..

2010-05-17 @ 23:09:55
Postat av: Anonym

nötter ska han få,

så hon slipper stå på tå.

Bättre är det om ho' står på knäna.

Då får duvan träna..

Sin spänst och sin flex,

det kommer hon gilla, ditt (k)ex.

2010-05-17 @ 23:10:27
Postat av: krrkrr

Skön dikt! den killen måste vara världsbäst. eller i alla fall sjukt bra. kanske inte på diskus eller nån annan fjantsport, men typ bra på att döda folk som rambo och samtidigt bra på att tjäna pengar som wallenberg och samtidigt lika snygg som piraten i pirates of caribbean 2. "the ultimate coolboy" med andra ord. eller "the ultimate coolboy" kanske är att underdriva.. Den råaste, grymmaste, snyggaste ,snällaste, bäst-i-världen-på-alla-kvinnliga-hemmasysslor-så-att-han-blir-populär-bland-kvinnorna-sakerna, starkaste, snabbaste (men ändå komfortabel i sängen, vilket leder oss till..), TILLFREDSSTÄLLANDE, skönaste, och kort och gott bästa killen nånsin.

Eller?

2010-05-17 @ 23:30:31
Postat av: dua

jag är jävligt imponerad av den dikten alltså. men återigen vi ska skriva uppgifter.

2010-05-17 @ 23:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0